Isnin, 25 Februari 2008

Rangkuman Program 2007

PERKHEMAHAN 2007



Lihatlah betapa tekunnya Ustaz Helmi memasang khemah sambil dibantu dengan pose-pose menarik oleh para peserta perkhemahan hehehe terutama pose Ustzh. Aina tu...









Hai, takkan tolong tengok je Ustzh. Aina tu memasak? Kalau tolong tengok tak jadi ape la...

Boleh tanya tak? Sedap ke resepi Ustzh. Aina tu? Ingat tau yang lain-lain cara-cara nak goreng telur dadar. Jangan nanti nak buat telur dadar jadi steak plak hehehe








Kiri...Kanan...Kiri...Kanan...
Jangan salah langkah ok! Tapi daripada cara diorang berkawad, kena bagi latihan yang lebih intensif lagi ni... Macam mana nak wakil sekolah berkawad masa perbarisan Hari Kebangsaan dekat Kuala Lumpur kalau semua langkah hancur hehehe







Sambutan Hari Raya

'Balik kampung ooooo balik kampung'

Merdu sungguh si Rizam ni nyanyi... Bila dah cukup umur nanti bolehlah gi uji bakat mana-mana yea. AF ke OIAM ke Bintang RTM. Tapi jangan la lupa pelajaran mesti menjadi fokus nombor satu ok... Kalau jadi bintang terkenal tapi tak berilmu tak jadi juga yea...
















SAMBUTAN BULAN KEMERDEKAAN

Ini adalah barisan juri program yang di adakan semasa
program Bulan Kemerdekaan peringkat sekolah. Mereka terdiri En. Rosman,
En. Samsudin dan Ustzh. Ainalida.
Sungguh komited mereka ini yea... Peace!
Antara program yang dijalankan
sempena sambutan Bulan Kemerdekaan. Antaranya nyanyian lagu patriotik, deklamasi sajak kemerdekaan, kuiz, larian kemerdekaan dan pantun.















GOTONG-ROYONG PERDANA
Program cuci-mencuci lebih dikenali sebagai gotong-royong perdana telah diadakan pada 30/06/2007. Lihatlah betapa rajinnya mereka bergotong-royong membersihkan kelas dan kawasan sekolah. Hehehe posing sebab nak masuk dalam kamera kot :)
























Lepas bergotong-royong tibalah giliran guru-guru berjamu selera Bihun Goreng Tebong Spesel yang dimasak oleh Kak Maznah and team...




1 ulasan:

Sekolah Kebangsaan Tebong berkata...

Antara program-program yang dijalankan di sekolah. Banyak program tidak dapat dimasukkan kerana kesuntukkan masa dan kepakaran hehehe