Ahad, 13 Julai 2008

Lawatan ke Melaka

Wajah-wajah ceria ahli rombongan Ustazah Alina ke Melaka... Kecohnya seumpama rombongan Cik Kiah ke Sukan Komanwel hehehe :p Si Azizi tu tido ke gelak???
Jeng Jeng.... Ahli rombongan Ustazah Alina bergambar di pintu masuk Taman Rama-Rama Ayer Keroh, Melaka. Semua dok ingat leh dapat bela rama-rama seorang seekor! :)


Walaupun ni kat dalam Taman Rama-Rama tu, tapi lawa sungguh ikan-ikan kap jepun ni... Subhanallah...
Kura kage ehh kura-kura tengah posing maut...


Wah...Seronoknya tengok penyu-penyu ni berenang dalam air ni... Tebong mana ada penyu kan...


Isk...isk...isk... Jangan ingat aku tengah santai-santai ni aku tak garang! Hehehe aku ular garang tau...Sekali aku patuk, tak idup la korang ;)


Muka-muka agak serius ahli rombongan Ustazah Alina semua kerana lapar dan letih, tapi takpe nak masuk zoo punya pasal senyum la jugak hehehe


Mari ber posing beramai-ramai kat papan tanda ni...
Muka kembali ceria ahli rombongan Ustazah Alina setelah menyantap burger A 'n' W. Ingat boleh jumpe maskot A'n'W tapi emm.... makan je la burger tu...

Tiada ulasan: